duminică, 9 iunie 2013

Review: KKcenterHK.com 2.5mm Circle Glitter-Green and Blue

Hello, hello!
Astazi am sa va spun parerea mea despre glitterul primit spre testare din partea kkcenterhk.com.

Numele produslui este  2.5mm Circle Glitter-Green and Blue [NNAIL-HB28-2-5mm] si deja v-ati dat seama de dimiensiunea acestuia si culoare.

Culoarea acestora e superba,un verde cu reflexe albastre si aurii. Chiar au atras atentia privitorilor.

Desi dimeniunea de 2,5 mm poate parea mare, se adapteaza usor formatului unghiei.
Le-am aplicat cu ajutorul unui betigas pentru cuticule al carui varf l-am inmuiat usor in top coat.
Am aplicat peste ele si un top coat (Konad), dar sunt sigura ca ar fi rezistat pe unghie si fara acesta.




In functie de lungimea unghiilor si forma acestora se pot aseza in mai multe randuri sau in diverse modele.




Iata-le si a doua zi, la lumina naturala. Din pacate top coatul Konad a facut bule si se vede destul de urat (nu prea ma impac cu acest top coat).

Pe siteul KKcenterhk.com gasiti o varietate foarte mare de culori a acestor paiete/glittere. Eu deja ma gandesc sa imi iau si alte culori.
Le gasiti la categoria Nail Art Glitters , unde gasiti glittere cu dimensiuni de la 0,2 pana 3,0 sub diverse forme.

Daca doriti sa plasati o comanda, nu uitati ca puteti folosi codul ABY pentru o reducere de 10% din valoarea comenzii.

Site-ul are atat articole pentru unghii, cat si articole de make-up, accesorii, peruci sau haine.

Care este culoarea voastra preferata pentru glitter?

See U Soon!